كيفية الدخول الي غرف شات الياهو yahoo chat

كيف تنضم وتشارك في غرف دردشة ياهو yahoo chat


هناك 57 تعليقًا:

  1. مشكورجدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجدااااااااااااااااااا....................

    ردحذف
  2. انا بحب الشات

    ردحذف
  3. انا بعمل كل الخطوات صح وبره مش عارفه ادخول الشااااااااااااااات

    ردحذف
    الردود
    1. الخطوات بسيطة ربما انت تخطئ في كتابة الرمز

      حذف
    2. ولا انا

      حذف
  4. حبك برص

    ردحذف
  5. و لله انعل ابوكم لابو

    ردحذف
  6. يارات افهم بوضوح الدخول اللشات عشان انا لسه جديدة

    ردحذف
    الردود
    1. لف من الشارع التانى انتا دخلت شارع غلط

      حذف
  7. كيف ادخل إلى الياهو مسنجر لعمل محادثه تلفونيه

    ردحذف
  8. شلون ادخل عليلهو شات مليت ردو

    ردحذف
    الردود
    1. اخلع البنطلون وانتا تدخل على الياهو شات

      حذف
    2. انا مليت

      حذف
  9. شكرا شكرا شكرا شكر

    ردحذف
  10. ابراهيم الضرف يشكر يشكر

    ردحذف
  11. ابراهيم الضرف ابراهيم الضرف عليم عليم ابوحماد شرقية مصر

    ردحذف
  12. شلون أفعل عمل الياهو لان مايعمل أو يعمل ثانية واحدة ويرجع يفصل

    ردحذف
  13. انا لا اعرف استخدامه

    ردحذف
  14. لم افهم

    ردحذف
  15. نفسي اعرف اتعلم الدخول علي الياهو وادردش

    ردحذف
    الردود
    1. نجوم السما اقربلك

      حذف
    2. لا خاف البلارض ههههههههههههههههههههه

      حذف
  16. لا اسهل شي دخووول الياهوو

    ردحذف
  17. برجوازى نتل

    ردحذف
    الردود
    1. انت الا برجوازي يا حمار

      حذف
  18. بحب الشات

    ردحذف
  19. achawdi bgito hadchi jalsi t9olbo fi 3ibadallahk mosia ichallah

    ردحذف
  20. اريد الدخول الى غرفة الشات الياهو ولم اعرف كيف ممكن احد يوضح لي

    ردحذف
  21. ممكن احد يجاوبنا

    ردحذف
  22. انا مش عارف هو بيجيب الحته اللي من تحت منين ممكن حد يرد عليا لو سمحتم

    ردحذف
  23. يجماعة الشات بتاع الياهو اتقفل والا اية

    ردحذف
  24. انا مش لاقى كلمة شاهو شات اصلا

    ردحذف
  25. العرب اصل الكمبيوتر

    ردحذف
    الردود
    1. عععععععععععععععجبتني ياحلو

      حذف
  26. لماذا لم يتم التثبيت

    ردحذف
  27. باسم الحب الجميل

    ردحذف
  28. والله انا زيك بالظبط مش لاقى ياهو شات

    ردحذف
  29. تم الغاء الغرف

    ردحذف
  30. ممكن احد يعلمني شلون ادخل للشات

    ردحذف
  31. الكل يسال نفس السوال والياهو الحديث ما فيه شاة ممكن حد يقولنا كيف ندخل مع الشكر

    ردحذف
  32. واللة الفيس بوك احسن بكتير صيح يا راجل واللى اية

    ردحذف
  33. كيف ادخل علي غرفة الشات ممكن اعرف الله يوفقك روحي ..حنا محتاجين الكتير من المعلومات من شان نقدر نعرف المزيد الله يخليك.....

    ردحذف
  34. هههههههههههههههههه

    دي اشاعة علشان يعرفوا عدد الناس اللي مهنمين بالشات
    وبكره صدقوني رح يرجع

    وعيش يا مان وزيع يا وديع

    ردحذف
  35. جماعة الاخوان اشترت اسهم 10% من شركة ياهو ومن المعروف ان مؤسسي الشركة شخصان من الجنسية الهندية وباعوها لشركة امريكية ياهودية بالملايين، لكن اكتشفوا انه عدد مستخدمي الياهو وبالاخص الشات من العرب والمسلمين بنسبة كبيرة ، فقاموا بالغاء الشات نهائية وتم التعويض بديلا عنها بالاعلانات والاخبار ولكن للاسف اخبار ليست صحيحة انما خبر يتم فيه التحريف بشكل كبير للقضاء على المجتمعات وخاصة العربية والاسلامية وكذلك اشاعات ععن فنانين وفنانات فقط لاكتسات اكبر عدد من المتصفحين، باختصار هذه سياسة شركة ياهو الان (نحن نصنع الاشاعة ونجعل العالم يصدقها)

    ردحذف
  36. كل ما ادخل على الياهو الغرق مغلفه اى توه شات

    ردحذف
  37. انا مش لاقى كلمة شاهو شات اصلا

    ردحذف
  38. ولا انا لاقى كلمة شات بردة

    ردحذف
  39. واللهي انتوا فاضين ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  40. انا عايزة اخش علي الدردشة الكتابية وانا لسة معرفش حاجة

    ردحذف
  41. فهمونا ةبلاش هزار

    ردحذف
  42. ياريت اعرف للياهو

    ردحذف
  43. شات 12 حلو

    ردحذف
  44. سؤال شباب ممكن اشلون ادخل على الجات في غرف الياهو للمعلومات اني ميطلعلي كلمه جات اصلا

    ردحذف
  45. يا جماعا الشات بيقولى ايرو كيف اصلحو

    ردحذف

احدث الموضوعات

الارشيف